W Grupie Agora w zakresie wpływu społecznego obowiązuje Polityka działań społeczno-sponsoringowych, która została przyjęta przez zarząd Agory w 2016 r., jako wyraz jej strategicznego podejścia do społecznej odpowiedzialności biznesu.
W polityce zostały postawione następujące cele:
- edukacja, rozwój indywidualny i społeczny,
- kształtowanie postaw obywatelskich i dbałość o prawa człowieka,
- promocja kultury i powszechnego dostępu do niej,
- promocja zdrowia i zdrowego stylu życia,
- troska o środowisko naturalne,
- troska o innych wyrażająca się w akcjach charytatywnych i pomocowych.
Działania społeczno-sponsoringowe Grupy Agora są wyrazem jej społecznej odpowiedzialności oraz troski o losy regionów, w których funkcjonuje Grupa, jako miejsc, gdzie warto mieszkać, pracować i realizować plany. Działania te mają też na celu budowanie pozytywnego wizerunku Grupy i jej marek jako podmiotów przyjaznych ludziom oraz zaangażowanych w życie społeczności. Treść dokumentu https://www.agora.pl/polityka-dzialan-spoleczno-sponsoringowych-w-nbsp-grupie-agora Wdrożona Polityka działań społeczno-sponsoringowych przyniosła spółce wymierne korzyści: wzmocniła jej pozycję lidera wśród mediów w zakresie realizowania projektów społecznych. Dodatkowo zwiększyła zaangażowanie i satysfakcję pracowników dzięki ich udziałowi w działaniach społecznych.